FAQ

< Terug naar Home

  • Crealingua Vertaalbureau Oostende maakt beëdigde vertalingen voor alle klanten zowel particulieren als bedrijven.
  • Bent u op zoek naar een erkend Vertaalkantoor om uw officiële vertaaldocumenten te laten vertalen door een beëdigde vertaler die uw vertalingen laat afstempelen  en laat legaliseren op de Rechtbank van Eerste Aanleg ? Dan kan Crealingua Vertaalkantoor u zeker helpen.
  • Wij hebben een speciale Gratis Scan-Service (Drop Off Point ) in Oostende waar u kan langsgaan (als u zelf geen scanner heeft) om uw vertaaldocumenten te laten inscannen en om daarna een gratis en vrijblijvend een vertaalofferte te ontvangen van Crealingua Vertaalbureau
  • Wenst u meer te weten over het Crealingua Drop Off Point Oostende en onze Scan-Service lees dan de veelgestelde vragen hieronder.

 

  1. Wat is het adres van de Crealingua Scan-Service in Oostende?
    Het adres van de Crealingua Scan-Service in Oostende is:
    Torhoutsesteenweg 482 • 8400 Oostende, bij Dumonprint - Wegbeschrijving vanaf station Oostende

    Crealingua Drop Off Point Oostende kaart

  2. Wat is de Crealingua Drop Off Point ( DOP ) Scan-Service?

    De Crealingua Drop Off Point Scan-Service Oostende is speciaal opgericht voor iedereen die dringend een vertaalofferte nodig heeft maar geen scanner heeft.

    Als u dus zelf geen scanner heeft om uw documenten in te scannen. Dan kan u langsgaan bij de Crealingua Drop Off Point( DOP) Scan-Service om uw vertaaldocumenten te laten inscannen en op deze manier snel uw gratis vertaalofferte te ontvangen.

  3. Wie kan gebruik maken van de Crealingua Drop Off Point ( DOP ) Scan-Service?
    • Iedereen !
    • Zowel particuliere klanten als bedrijven uit de regio van Oostende kunnen gebruik maken van de Crealingua Drop Off  Point Scan-Service.
  4. Waarom zou ik gebruiken maken van de Crealingua Drop Off Point ( DOP ) Scan-Service?
    • Omdat u zo op een snelle manier een gratis vertaalofferte kan ontvangen voor uw documenten!
    • Als u zelf  geen scanner heeft om uw documenten in te scannen. Dan kan u gebruik maken van de Crealingua Drop Off Point ( DOP ) Scan-Service in Oostende.
    • Omdat het GRATIS is!
    • U kan tot en met 15 (vijftien) pagina’s enkelzijdig gratis laten inscannen in de  Crealingua Drop Off Point Scan-Service!
  5. Hoe werkt de Crealingua Drop Off Point( DOP)  Scan-Service?
    1. Ga naar de Crealingua Drop Off Point ( DOP ) Scan-Service in Oostende.
    2. Ga binnen en geef uw documenten af aan de verantwoordelijke.
    3. De verantwoordelijk van het Crealingua Drop Off Point zal dan uw documenten inscannen en doormailen naar Crealingua Vertaalbureau om een vertaalofferte aan te vragen!
    4. Vergeet niet tijdens uw aanvraag volgende gegevens te vermelden:
      • Uw Naam,
      • Uw Voornaam
      • Uw GSM-nummer
      • Uw Email-adres
      • Uw (Leverings)adres
    5. Crealingua Vertaalbureau zal daarna  de vertaalofferte binnen ongeveer +/ - 4 uren  via email of SMS naar u doorsturen.
  6. Ontvang ik mijn vertaalofferte direct en onmiddellijk, ter plaatse, in de Crealingua Drop Off Point Scan-Service zelf?
    • NEE !
    • Nadat uw documenten zijn ingescand, zal Crealingua Vertaalbureau de offerte via email of SMS naar u doorsturen, normaal gezien binnen de +/- 4 uren nà uw bezoek aan het Crealingua Drop Off Point.
    • Blijf dus niet wachten in het Crealingua Drop Off Point. Maar ga terug naar huis. De vertaalofferte zal via email naar u toegestuurd worden.
  7. Hoeveel bedraagt de kostprijs om mijn vertaaldocumenten te laten inscannen?
    • Het inscannen van uw vertaaldocumenten is GRATIS tot en met 15 (vijftien) enkelzijdige A4-pagina’s.
    • Dus als uw vertaaldossier bijvoorbeeld bestaat uit 10 pagina’s recto/enkelzijdig bedrukt, dan betaalt u voor het insannen 0 euro.
    • Het inscannen van uw documenten is gratis omdat u minder dan 16 pagina’s laat inscannen.
  8. Wat is de kostprijs voor het inscannen van een vertaaldossier van bijvoorbeeld 25 pagina’s enkelzijdig bedrukt?
    • Voor het inscannen van een vertaaldossier van 25 pagina’s recto/enkelzijdig bedrukt zal u volgende kostprijs betalen:
      • Voor het inscannen van  de eerste 15 pagina’s recto/enkelzijdig bedrukt betaalt u 0 (nul) euro.
      • Voor de 10 extra pagina’s betaalt u het scantarief dat van toepassing is in de winkel of scancentum waar u zich bevindt. Vraag naar het scantarief bij de verantwoordelijke.
  9. Moet ik mijn (originele) te vertalen documenten achterlaten in de Crealingua Drop Off Point Scan-Service?
    • NEE !
    • U moet uw (originele) documenten direct nà het inscannen terugvragen en terug meenemen naar huis.
    • U mag uw (originele) vertaaldocumenten in geen enkel geval achterlaten of in bewaring geven in de Crealingua Drop Off Point Scan-Service!
  10. Moet ik in de Crealingua Drop Off Point Scan-Service blijven wachten om mijn vertaalofferte te ontvangen?
    • NEE !
    • Nadat u uw vertaaldocumenten heeft laten inscannen, mag u direct vertrekken naar huis. U hoeft niet te blijven wachten ter plaatse!
    • Want Crealingua Vertaalbureau zal de vertaalofferte naar u opsturen via email of SMS en dit binnen de +/- 4 uren.
  11. Moet ik mijn vertaalde documenten terug afhalen in de Crealingua Drop Off Point Scan-Service?
    • NEE !
    • Uw vertaalde en beëdigde vertaaldocumenten worden door Crealingua Vertaalbureau met Bpost via de post opgestuurd in een omslag en geleverd door de postbode op uw gewenste leveringsadres.
  12. Hoe weet ik dat mijn documenten goed en correct zijn ingescand en aan Crealingua zijn overgemaakt?
    • Direct en onmiddellijk nadat uw documenten zijn ingescand in de Crealingua Drop Off Scan-Service en nadat uw naam, voornaam, email, gsm èn leveringadres zijn geregistreerd, zal u een emailconfirmatie krijgen èn een SMS tekstbericht met melding van goede ontvangst.
    • Daarnà moet u ongeveer +/- nog 4 uren geduld oefenen vooraleer u de vertaalofferte via email zal ontvangen.
  13. Hoe kan ik uw factuur betalen? Hoe  regel ik de betaling?
    • Nadat u uw bestelling heeft geconfirmeerd, zal Crealingua Vertaalbureau u een factuur sturen via email met het bedrag dat u dient te betalen.
    • De betaling van onze factuur dient te gebeuren via bankoverschrijving op ons rekeningnummer IBAN : BE 65 7380 0842 7096 (Crealingua BVBA)
  14. Hoe moet ik de bestelling voor mijn vertaling confirmeren?
    • Nadat u  uw documenten heeft laten inscannen in  de Crealingua Drop Off Point Scan-Service, zal  Crealingua Vertaalbureau u binnen de +/- 4 uren een vertaalofferte opsturen  naar uw mailbox via email of SMS.
    • De vertaalofferte moet u daarna via email  confirmeren voor akkoord en uitvoering.
  15. Met welke levertermijn moet ik rekening houden?
    • De levertermijn van uw vertaalde documenten hangt natuurlijk af van hoeveel pagina’s er moeten vertaald worden. Een dossier van 1 pagina zal uiteraard sneller geleverd worden dan een dossier van 15 pagina’s!
    • Wij werken met een 7 op 7 dagen service!
    • Uw bestelling die u online of via email heeft geconfirmeerd, wordt direct in onze planning opgenomen!
    • De normale gangbare levertermijn bedraagt +/- 5 dagen voor beëdigde vertalingen en +/- 3 dagen voor niet beëdigde vertalingen.
  16. Ik zou willen trouwen in het buitenland. Kan u mij zeggen welke documenten ik precies moet laten vertalen?
    • Het spijt ons, maar wij kunnen u niet helpen of adviseren welke documenten u precies moet laten vertalen?
    • U neemt best contact op met uw Ambassade of uw Consulaat  van uw land. Zij zullen u verder kunnen helpen met deze vraag en uw informeren welke documenten u moet laten vertalen